سنگ قبر خاص

گذاشتن سنگ قبر روی مزار به عنوان یک نشانه و یادبود، باعث تسکین غم بازماندگان می‌شود. برای همین خاطر گذاشتن سنگ قبر مناسب روی خاک برای بسیاری از بازماندگان که ساعاتی را در کنار مزار می‌ گذرانند، اهمیت ویژه‌ ای دارد. ما در این مقاله سنگ قبر خاص و سنگ قبر طرح قلب را برایتان آورده ایم. با ما همراه باشید

سنگ قبر قلب

نماد قلب در سنگ قبر یکی از رایج ترین نماد هاست که می توان آن را در تمامی کشور ها و فرهنگ های دنیا یافت. این نماد غالبا در قالب فانتزی اجرا می شود که غالبا به عنوان طرح سنگ قبر کودکان استفاده می شود. نماد قلب می‌ تواند بر روی سنگ قرار گرفته بر روی زمین و یا به عنوان استند و یا سر قبر اجرا گردد که غالبا به عنوان بخش استند استفاده می شود.

در طرح های سنگ قبر به شکل قلب نمادهای دیگر همچون فرشته، بال پرنده، قو، شمع، آلات موسیقی و شاخ و برگ و گل، به عنوان مکمل بکار می رود.

سنگ قبر گرانیت سبز به شکل قلب

سنگ قبر های قلبی شکل با مواد گرانیت سبز ، که به دلیل این نماد عشق ، محبت و میل ، هنگام انتخاب یک بنای یادبود یک انتخاب سلیقه ای هستند. با توجه به شکل قلب ، فضای کمتری در پایین برای کتیبه وجود دارد، بنابراین نمی توانید از کلمات بیشتری مانند یک سنگ قبر مستطیلی معمولی استفاده کنید.

این سنگ قبر گرانیتی به شکل قلب با یک قلب بزرگ در وسط ساخته شده است. می تواند به عنوان یادبودی استفاده شود که در آن کتاب مقدس ، شعر یا کلمات حکیمانه در وسط قرار دارد. دارای رنگبندی متنوع برای انتخاب با سایز ها

 

 

سنگ قبر عمیق و بنای یادبود سنگ قبر و کبوتر گرانیت سبز

سنگ قبر عمیق و کبوتر گرانیت گرانیت سبز با شکل قلب و حکاکی سایه کبوتر طراحی شده است. گل های حک شده دست، درختان، فرشته ها، میوه ها و غیره نیز وجود دارد. سنگ قبر و بنای یادبود می تواند سبک های گسترده ای را به دنبال نقاشی های خود داشته باشد. رنگ گرانیت ما شامل G603، G635، G664، چین Impala، Shangxi سیاه و سفید، مغولستان سیاه و سفید، چین چند رنگ، باهاما آبی، Betterfly آبی، مروارید آبی و غیره. ما در سفارشی کردن سنگ قبر، سنگ قبر، سنگ قبر، سنگ قبر با سبک اروپایی، سبک ایالات متحده آمریکا سفارشی … در سراسر جهان با کیفیت عالی و قیمت بسیار خوب! ما دارای سنگ بزرگ و رنگ به عنوان انتخاب است. مهم نیست برای حافظه چیزی یا کسی، بنای یادبود سنگ یکی از بهترین انتخاب است چرا که با دوام است و به دنبال نهایی است.

 

سنگ قبر در اشکال خاص

سنگ قبر به درست یا غلط یکی از نماد های اصلی یادمان متوفی می باشد که در سرتاسر دنیا باعث شده تا جای ممکن ایده های زیبا و خاص به آن داده شود.

این سنگ قبر ها هم می تواند به صورت تابلو و ایستاده و هم بر روی زمین اجرا شود. نماد های قرار گرفته بر روی این سنگ قبرها شامل گل، برگ، قو، سبد گل، شمع و بال های پرندگان است.

 

سنگ قبر های جالب میتوانند به تصویر کشیدن حالت متوفی در هنگام مرگ، شغل متوفی، خدمت خاص متوفی به دنیا و از این دست موارد باشد. گاها استفاده از سنگ قبرهای خاص و جالب باعث  میشود توجه های زیادی جلب شود. و گاها این توجهات باعث میشود رحمت های زیادی نثار روح متوفی شود.

در سنگ قبر هایی که در آورده ایم. به اشکال خاص اعم از سنگ قبر های شکل پیانو ، کامیون ، کتاب و صندلی ، جاده ، جای خالی پدر در بین خانواده، اسکیت سوار، کودک ویلچر دار در حال پر کشیدن از روی ویلچر، اختاپوس بیرون زننده از زمین، کره زمین و …. را برایتان آورده ایم.

 

سخن پایانی

سنگ مزار از سالیان گذسته تا به امروز مورد استفاده همگان قرار گرفته و مردمان از سنگ قبر به نماد یاد آور نام و نشانی شروع حیات و اتمام حیات مردگانشان استفاده می کنند. در این میان انواع سنگ های قبر وجود دارند که می توانید با خواندن این مقاله < سنگ قبر طرح قلب > و مقالات موجود در این وب سایت اعم از مقاله همه چیر درباره سنگ گرانیت ، مقاله همه چیر درباره سنگ مرمر  و…  از نیاز خود آگاه شوید تا ما برایتان در انتخاب بهترین سنگ ها کمک کنیم.

پس قبل از خرید بسته به نیاز خود می توان انواع مقالات در مورد سنگ ها را مورد مطالعه قرار داد تا بهترین انتخاب را انجام دهیم.


* *    سنگ مزار فرهاد    * *